ביקורת על מלון גרנד קורט ירושלים, ציון 9.4, תאריך 13/08/17

חוות דעת מהזמנה שבוצע במלון גרנד קורט ירושלים

חוות דעת מההזמנה של טפיארו

קיבלנו חדרים מוקדם וקומה נמוכה ועל פי דרישה מוקדמת לשומרי שבת.האוכל היה בסדר גמור והשרות בקבלה מצוין המלון מרשים

חסר בארוחת בוקר מעדנים לילדים.בקומה שקיבלנו ניתן חדר לארוע של שבת חתן מה שגרם לרעש עד השעה 12 בלילה.הבטיחו מתנפחים לילדים בשישי בצהריים ולא היתה פעילות

תגובת המלון:
שלום רב, ברצוני להודות לכם על שבחרתם להתארח במלון גרנד קורט ותודה על הזמן שהקדשתם לחוות הדעת, נשמח מאוד אם תצטרפו למועדון החברים של מלונות גרנד הוטלס. בברכה, רונית חוטר- ישי דיין מנכ"ל

תגובה זו היא דעתו של אורח המלון ולא של הוטלס

  • אוכל ומשקאות אוכל ומשקאות
  • אזורים ציבוריים (בריכה, לובי, בר)אזורים ציבוריים (בריכה, לובי, בר)
  • עיצוב ואוירה עיצוב ואוירה
  • ניקיון ניקיון
  • איכות החדראיכות החדר
  • שירותים ומקלחתשירותים ומקלחת
  • שירותשירות
  • מיקום המלוןמיקום המלון
  • תמורה למחירתמורה למחיר

המלצות: האם המלון מתאים ל....

  • נסיעה לבדנסיעה לבד
  • משפחות עם ילדים צעיריםמשפחות עם ילדים צעירים
  • משפחות עם ילדים בוגריםמשפחות עם ילדים בוגרים
  • חופשה רומנטיתחופשה רומנטית
  • פנסיונריםפנסיונרים
  • נסיעה עסקיתנסיעה עסקית
  • עם חבריםעם חברים