English
hotels.co.il כל המלונות בישראל *8922 מוקד הזמנות

חוות דעת מההזמנה של מיכל (תאריך 02/08/15)

8.6

המיקום מעולה, יחס הצוות מעולה, האווירה נעימה, ארוחת בוקר מגוונת וטעימה. מחיצת הזכוכית בין המקלחת לחדר שניתנת לשינוי.

למה אין מקום לתליית מגבת במקלחת ? למה אין דלת לשירותים ? למה הבריכה סגורה וחשוכה ולא על הגג ? כדאי לפנק אתת האורחים בפירות בחדר. המחיר מאוד יקר יחסית למה שמקבלים.... חבל שהמלון לא משתתף במבצעים של לילה שני בחמישים אחוז.

תגובת המלון:
גב' שטרן הנכבדה שלום רב, ראשית תודה על ששהיתם במחיצתנו ועל המשוב שפרסמת. שמחתי לדעת שיחס הצוות מעולה, שהאווירה נעימה, שארוחת הבוקר טעימה ומגוונת. כמו כן, עיצוב חדר האמבטיה מצא חן בענייך. לגבי המשוב, בחלק שבין המקלחת לאמבט, ישנם שני מתלים לתליית מגבות. ביום ההגעה, כל אורח במלון מקבל בחדרו קופסא עם מטעמים מתוקים מעשי ידי השף קונדיטור של המלון. בנוסף, בחדר ישנם שני בקבוקי מים מינראלים ומכונת אספרסו עם קפסולות שמקבלים חידוש מידי יום. המלון מידי פעם משתתף במבצעים שונים. ההמלצה היא להיות מעודכן דרך הדוור שיוצא אחת לחודש (אנא עדכני אותי לגבי כתובת המייל), בפרסומים בעיתון או באתר הרשמי של המלון. נשמח לארח אתכם בעתיד לבוא ואנא עדכני אותי בכדי שאדאג לשלוח לחדרכם צלחת פירות. בברכה ובכבוד רב, עימנואל שפירא רבניאן מנהל יחסי ציבור ומשלחות אח"מים.

תגובה זו היא דעתו של אורח המלון ולא של הוטלס

אוכל ומשקאות
10
איכות החדר
8
עיצוב ואוירה
9
שירותים ומקלחת
5
שירות
10
אזורים ציבוריים
7
נקיון
9
מיקום המלון
10
תמורה למחיר
9

המלצות: האם המלון מתאים ל....


נסיעה לבד
10
משפחות עם ילדים צעירים
10
משפחות עם ילדים בוגרים
9
חופשה רומנטית
9
פנסיונרים
9
נסיעה עסקית
9
עם חברים
9