English
hotels.co.il כל המלונות בישראל *8922 מוקד הזמנות

חוות דעת מההזמנה של yifat (תאריך 08/08/16)

7.7

חדרים מרווחים, מגוון בארוחת בוקר, שירות מעולה, הפעילות לקטנים, מסעדה בשרית נהדר במלון, מיקום מנצח והבריכות נהדרות! בונוס זה האפשרות לקחת קרח מהצ'יל אאוט בבריכה שהציל אותנו כמה פעמים והיה ממש פינוק.

האמבטיה בחדר שלנו (446) היתה מגורדת לגמרי בתחתית וזה לא נעים להיכנס אליה ובוודאי שלא לעשות אמבטיה לילדים. ממש פגם משמעותי ולא מתאים לרמה של החדר והמלון בכלל. אנחנו לא התלוננו כי היתר באמת נפלא אבל תטפלו בזה, פשוט חבל. מיזוג בכניסה לבניין ובמעליות - פשוט אין מיזוג ולא אוורור. נראה לי לא לעניין בחום של אוגוסט ובעומס במעליות להיכנס לשם בלי אוורור בסיסי. אני חוששת מה יכול לקרות למי שנתקע במעלית הזו. לכן הורדתי ציון משמעותית באזורים הציבוריים. גם הניקיון של המסדרונות היה לוקה משמעותית לעומת החדרים המוקפדים. חדר כושר - לפתוח חדר כושר רק בשמונה זה לא שירותי. מגיעים משפחות וההורים רוצים להתאמן מוקדם לפני ארוחת הבוקר ואתם מאלצים לרדת לחדר כושר בשמונה ואז רק מסיימים בתשע ועד שיורדים לחדר אוכל יש את התור המזעזע. ולא נדבר על העומס עצמו שם החל משמונה וחמישה. בבקשה תפתחו חדר כושר בשבע לפחות כדי שיתאים לצרכים של הלקוחות שלכם. חדר אוכל - יומיים עמדנו בתור של בין 20-30 דקות לארוחת בוקר. זה היה לא נעים בלשון המעטה. מה שהציל את המצב זה עוד יום בלי תור בכלל ויומיים שפתחו את המסעדה כחדר אוכל בבוקר. זה היה פתרון מעולה ושירותי - כל הכבוד לכם! אני יודעת שזה קשה לתפעול אבל לנו זה עשה את ההבדל בין לבטל את ארוחת הבוקר לבין להשאיר אותה.

תגובה זו היא דעתו של אורח המלון ולא של הוטלס

אוכל ומשקאות
9
איכות החדר
8
עיצוב ואוירה
6
שירותים ומקלחת
1
שירות
9
אזורים ציבוריים
6
נקיון
9
מיקום המלון
10
תמורה למחיר
10

המלצות: האם המלון מתאים ל....


נסיעה לבד
8
משפחות עם ילדים צעירים
10
משפחות עם ילדים בוגרים
8
חופשה רומנטית
8
פנסיונרים
8
נסיעה עסקית
8
עם חברים
8