לתנאי ביטול המלון
נוהל ביטול בעונה רגילה: אורח שיבטל את הזמנתו עד 7 ימי עבודה לפני מועד האירוח יחויב ב 100 ש"ח דמי טיפול /ביטול או 5% מערך ההזמנה הכולל (הנמוך מבניהם).
ביטול או ביצוע הזמנה של פחות מ-7 ימי עבודה לפני מועד האירוח יחויב האורח ב-25% דמי ביטול מערך ההזמנה הכולל.
למזמינים תינתן אפשרות אחרת לביצוע שינוי בפרק זמן של שלושה חודשים ובתנאי שהשינוי לא יעשה בפרק זמן של 3 ימי עבודה לפני מועד האירוח. במקרה זה יש לשלוח פקס שינוי ולא פקס ביטול.
נוהל ביטול ביולי,אוגוסט,חגים ואירועים מיוחדים ברשת: אורח שיבטל הזמנתו עד 21 ימי עבודה לפני מועד האירוח יחויב ב-100 ₪ דמי טיפול / ביטול
או 5% מערך ההזמנה הכולל (הנמוך מבניהם).
במידה וביטול ההזמנה יעשה בין 21 ימי עבודה ועד ל-7 ימים מיום ההגעה, ולאחר 14 ימי עבודה מיום ביצוע ההזמנה - יחויב האורח בסך של 25% דמי ביטול מערך ההזמנה הכולל.
במידה וביטול ההזמנה יעשה בין 21 ימי עבודה ועד ל-7 ימים מיום ההגעה, ועד 14 ימי עבודה מיום ביצוע ההזמנה - יחויב האורח ב – 100 ₪ דמי טיפול/ביטול או 5% מערך ההזמנה הכולל (הנמוך מבניהם) .
במידה וביטול ההזמנה יעשה פחות מ-7 ימי עבודה לפני מועד האירוח יחויב האורח ב-50% דמי ביטול מערך ההזמנה הכולל.
למזמינים תינתן אפשרות אחרת לביצוע שינוי בפרק זמן של שלושה חודשים ובתנאי שהשינוי לא יעשה בפרק זמן של 3 ימי עבודה לפני מועד האירוח. במקרה זה יש לשלוח פקס שינוי ולא פקס ביטול.
נוהל זה תקף בחגים: עצמאות,שבועות,ראש השנה,סוכות,חנוכה ,כריסמס ,פורים ופסח.
בארועים ופרויקטים מיוחדים של הרשת, כדוגמת אירועי הקאמרי, פאזה מורגנה וכד'.
ישרוטל שומרת לעצמה את הזכות להחיל נוהל זה גם בחגים נוצריים ומוסלמים.