ביקורת על מלון רמדה נתניה , ציון 8.5, תאריך 13/08/17

חוות דעת מהזמנה שבוצע במלון רמדה נתניה

חוות דעת מההזמנה של רותי

היחס של צוות הקבלה במיוחד אלכסנדרה שעושה מאמצים עילאיים כדי לתת את השרות הטוב ביותר עבור הלקוחות . כמו כן,מנהל הקבלה ,ג'רמי ,שהתייחס ברוב קשב ועדינות .

נקיון בחדרים ובמרפסות .המרפסות לא נוקו ולא היה נעים לשבת שם ... 1. לצערי נאלצתי להרוג גו'ק בחדר ... 2. המלון מפרסם כי כל החדרים צופים אל הים ,אך לא כך היה בסוויטה שלנו.. 3. המלון מפרסם בתיאור החדרים כי בכל מקלחת יש מייבש שיער ,אך גם כשביקשתי ,לא קיבלתי. 4.בסוויטה גדולה שכזו כאשר יש יחידת הורים נפרדת ,ראוי שיהיה מפתח בדלת ...

תגובה זו היא דעתו של אורח המלון ולא של הוטלס

  • אוכל ומשקאות אוכל ומשקאות
  • אזורים ציבוריים (בריכה, לובי, בר)אזורים ציבוריים (בריכה, לובי, בר)
  • עיצוב ואוירה עיצוב ואוירה
  • ניקיון ניקיון
  • איכות החדראיכות החדר
  • שירותים ומקלחתשירותים ומקלחת
  • שירותשירות
  • מיקום המלוןמיקום המלון
  • תמורה למחירתמורה למחיר

המלצות: האם המלון מתאים ל....

  • נסיעה לבדנסיעה לבד
  • משפחות עם ילדים צעיריםמשפחות עם ילדים צעירים
  • משפחות עם ילדים בוגריםמשפחות עם ילדים בוגרים
  • חופשה רומנטיתחופשה רומנטית
  • פנסיונריםפנסיונרים
  • נסיעה עסקיתנסיעה עסקית
  • עם חבריםעם חברים