English
hotels.co.il כל המלונות בישראל *8922 מוקד הזמנות

ביקורת על מלון דיוויד ים המלח ריזורט וספא , ציון 6.2, תאריך 01/12/19

חוות דעת מהזמנה שבוצע במלון דיוויד ים המלח ריזורט וספא

חוות דעת מההזמנה של שירן

אהבנו את האוכל בשישי שבת, היה מגוון גדול וטעים.היינו אצלכם לפני כ4 שנים ועכשיו, פעם היה יותר טוב, יש תחושה שהמלון הדרדר בשרות ובאיכות.

אחזקה יותר טובה בחדרים, שרות יותר טוב בשירות חדרים ובחדר אוכל , מלצרים שלא ישימו בשולחן ערוך ל 4 מתוך 6 כוסות שמלכלכים מקפה, פינוי יור יעיל של צלחות בארוחת בוקר, לא לריב ליד אורחים (מנהלים של חדר אוכל) קיבלנו 2 חדרים ב13:30 כאשר הם לא היו נקיים , דלת כניסה לחדר לא תקינה מה שלא נותן בטחון, שרות חדרים -לא מתפקד ,3 פעמים ביקשנו ולא הגיע, אין שרות והתיחסות של שרות בארוחות בוקר, אין מילוי למרות שכל המלצרים רואים שחסר לדוגמא צלחת גבינות רוקפור ועוד. קיבלנו התיחסות מחופית ופיצוי שהערכנו אבל ה"תלונות" שלנו וחברים שלנו לא היו על מנת לקבל פיצוי אלא פשוט לבוא לנוח ולהנות בסופ"ש ואולי תלמדו ותשפרו לאורחים בעתיד

תגובה זו היא דעתו של אורח המלון ולא של הוטלס

  • אוכל ומשקאות אוכל ומשקאות
  • אזורים ציבוריים (בריכה, לובי, בר)אזורים ציבוריים (בריכה, לובי, בר)
  • עיצוב ואוירה עיצוב ואוירה
  • ניקיון ניקיון
  • איכות החדראיכות החדר
  • שירותים ומקלחתשירותים ומקלחת
  • שירותשירות
  • מיקום המלוןמיקום המלון
  • תמורה למחירתמורה למחיר

המלצות: האם המלון מתאים ל....

  • נסיעה לבדנסיעה לבד
  • משפחות עם ילדים צעיריםמשפחות עם ילדים צעירים
  • משפחות עם ילדים בוגריםמשפחות עם ילדים בוגרים
  • חופשה רומנטיתחופשה רומנטית
  • פנסיונריםפנסיונרים
  • נסיעה עסקיתנסיעה עסקית
  • עם חבריםעם חברים