ביקורת על מלון ישרוטל ריביירה קלאב אילת, ציון 6.1, תאריך 14/12/15
חוות דעת מהזמנה שבוצע במלון ישרוטל ריביירה קלאב אילת
חוות דעת מההזמנה של Yael
שירות לאורח נענו במהירות לכל בקשה. הצוות נהדר ומנסה לעזור. גם אנשי הקבלה.
שהמזגנים בחורף יעבדו גם על חום..היה לנו קר מאוד בחדר וקיבלנו רדיאטור אחד עם גלגל חסר רק לחדר אחד.. ובבקשה שיצבעו ויתקנו את ההתקלפויות בתקרה וגם בתחתית קיר החלון. ממש לא אסטטי וזה בלשון המעטה. להחליף את הוילון הלבן בצבעוני יותר היה עושה פלאים לאווירה בחדר.
תגובה זו היא דעתו של אורח המלון ולא של הוטלס