ביקורת על מלון ישרוטל ריביירה קלאב אילת, ציון 6.1, תאריך 14/12/15

חוות דעת מהזמנה שבוצע במלון ישרוטל ריביירה קלאב אילת

חוות דעת מההזמנה של Yael

שירות לאורח נענו במהירות לכל בקשה. הצוות נהדר ומנסה לעזור. גם אנשי הקבלה.

שהמזגנים בחורף יעבדו גם על חום..היה לנו קר מאוד בחדר וקיבלנו רדיאטור אחד עם גלגל חסר רק לחדר אחד.. ובבקשה שיצבעו ויתקנו את ההתקלפויות בתקרה וגם בתחתית קיר החלון. ממש לא אסטטי וזה בלשון המעטה. להחליף את הוילון הלבן בצבעוני יותר היה עושה פלאים לאווירה בחדר.

תגובה זו היא דעתו של אורח המלון ולא של הוטלס

  • אוכל ומשקאות אוכל ומשקאות
  • אזורים ציבוריים (בריכה, לובי, בר)אזורים ציבוריים (בריכה, לובי, בר)
  • עיצוב ואוירה עיצוב ואוירה
  • ניקיון ניקיון
  • איכות החדראיכות החדר
  • שירותים ומקלחתשירותים ומקלחת
  • שירותשירות
  • מיקום המלוןמיקום המלון
  • תמורה למחירתמורה למחיר

המלצות: האם המלון מתאים ל....

  • נסיעה לבדנסיעה לבד
  • משפחות עם ילדים צעיריםמשפחות עם ילדים צעירים
  • משפחות עם ילדים בוגריםמשפחות עם ילדים בוגרים
  • חופשה רומנטיתחופשה רומנטית
  • פנסיונריםפנסיונרים
  • נסיעה עסקיתנסיעה עסקית
  • עם חבריםעם חברים