חוות דעת על מלון לאונרדו קלאב ים המלח הכול כלול
סבטלנה
יש מקום לשיפור חדרים
ליליאן
דמיטרי
מצויין
יעקב
יעקב
גלינה
יעל
יוסי
מיום הגעתינו הזמנו איש אחזקה שיתקן את הנאגרה שלא הוציאה מים כנדרש, ועד עזיבתינו לא הגיע איש שירות לתיקון
התברר לנו כי גם זוג חברים שהיו בחדר אחר סבלו מאותה בעיה והם נאלצו להשתמש בשירותים הציבוריים שמחוץ לחדר
יוליה
יש על מה לעבוד
ליאל
לדאוג לריחות הלא נעימים במדרגות שעולות מקומה -1 ללובי להחליף את הפלטה של הכנת החביתה במטבח כי היא לא פועלת כראוי בכללית היה טוב
אסף
מלון מצויין לבוא עם ילדים
סימה
צוות המלון בחדר האוכל בקבלה ובכלל נעים ובעל תודעת שירות.
יש מקום לשפר את רמת הנקיון. ולהגביל את המוסיקה של הבריכה עד הצהריים כדי לאפשר מנוחה לאורחים.
אלכסנדר
AVIVA
חדר אוכל היה צפוף נורא..לא שמרו מרחק בכלל... גם הבריכה היתה עמוסה. לא בדקו חום בכניסה. שום התייחסות לאמצעי זהירות של קורונה. לא היו סדרנים שכיוונו בחדר אוכל...
צבי
המוני. חדרים ישנים. אוכל בשפע. בארוחת ערב האוכל היה טוב. קינוחים לא משהו.סהכ תרומה טובה לכסף
אלכסנדר
מיקום על שפת הים
שלו
גיא
הצוות אדיב ומהיר האוכל מעולה והחדרים נקיים
נתנאל
רים
אליהו
שירות מצויין, שירות אדיב של כל הצוות בלי יוצא מן הכלל!!! קבלה, ניקיון, צוות בידור, מציל, בר....
לפני שמוסרים חדרים יש לעבור עליהם ולבדוק את הניקיון. אנחנו קיבלנו חדר עם ריצפה דביקה ואחרי שניקוי אותו שוב הניקיון היה ברמה סבירה ולא יותר!!! מבחינת אוכל - לא היה מה לאכול!!! הפרודוקטים מצויינים רק חבל שלא משתמשים בהם כראוי, וזו דעתי בלי לפגוע באף אחד
תגובת המלון: תגובה זו היא דעתו של אורח המלון ולא של הוטלס
סבטלנה
מזרחי
אהבתי את השירות ואיכות חופשה מהנה לילדים במיוחד. לא אהבתי את הלחץ בחדר אוכל. וההמתנה לשולחן שיתפנה הייתה ארוכה בערב שבת. האוכל סטנדרט לאורך כל החופשה אבל טעים.
לילי
את היחס האישי הודעתי שהגעתי עם ביתי שחוגגת יום הולדת בחדש היתה שמפניה ושתי כוסות תואמות עוגת שוקולד בצורת לב מדהימה.
אפשר לשפר מעט את האוכל
אלכס
אין בעיות עם רכב. חניה גדולה
זמן לקבלת חדרים גדול
לידיה
הכל כלול
מנחם
בקשתי לשרות נענתה בזמן קצר מאוד
יש לגוון יותר את האוכל - סלטים למשל חזרו על עצמם בכל ארוחה, רועש
ברוך
איזורים ציבוריים, שפע האוכל וכיבוד
סך הכל נהננו מהשהייה במלון ומהשירות, אך לצערנו ביום עזיבת המלון יצאנו נסערים מהיחס בקבלה וחבל...
עטף
הייה מצויין הכל בסדר רק אוכל סדר ניקיון
צוות המלון בסדר גמור חוץ חלק מהרוסים לאיודעים להתנהג ללקוחות הם ניגשים אליהם בעצבנות , והייה מקרה של גיסי שהבת שלו נחנקה ולא הייה רופא תורן הגיע אחרי 20 דקות
יחזקאל
אוירה טובה
צפיפות בחדר האוכל ולגוון באוכל
ענבל
צוות במלון מאוד משתדל אוכל טעים ובשפע
רמת התחזוקה בעייתית בבריכה יש שלטים של איסור עישון עם שוליים חדים בדיוק בגובה של הילדים מעליות איטיות ללא מיזוג המסדרונות ללא מיזוג בריכת הילדים אינה מנוקה באופן שוטף
אלכס
רק גישה לים וספא.
שירות בכלל לא קיים, בקשות נענות אחרי שעות עם בכלל. מתקמצנים על הכל כולל מגבות, נייר טואלת, שקיות קפה ותא בחדר, כמעט אין מיזוג במסדרונות. אוכל היה בינוני מינוס. מעלית מחכים כ5 דקות, חדר קטן, נקיון בסיסי מינוס פעם ביומיים. תקבלו בירה חינם - תמורת זה כללל השאר ברמה בינונית מינוס מאכזבת והורסת חופשה לגמרי. לא ממליץ בכלל!!!
שרון
הפינוקים מסביב הצוות בידור היה אחלה
השרות לחדרים היה מזעזע קיבלנו מיטה אחת למרות שהצהרנו על 2 ילדים התחננתי 7 פעמים בטלפון לקבל עוד שמיכה בעלי ישן לילה שלם ללא שמיכה
רותם
הירידה לחוף מדהימה!
לא היה מיזוג במעלית ובאזורים המשותפים. המסדרונות היו מלוכלכים במהלך כל השהות. ניקיון הבריכה טעון שיפור
עמיר
מיקום המלון הגישה לים המלח חוף פרטי נקיומתוחזק
נדרש לשפר את רמת תחזוקת החדרים כמו כן ריח רע בלובי
מרינה
היה מבחר מבחינת האוכל.
שילמתי על לילה 1400 לסוויטה ג'וניור עם ג'קוזי היות והיינו זוג טרי מיד לאחר החתונה ורצינו קצת שלווה בים המלח. הסוויטה הייתה מטונפת הקירות ישנים עם סדקים. צבע מתקלף מלא נמלים במרפסת ובג'קוזי. ריח לא נעים
אלי
שירות מעולה ללא גבולות של כל צוות המלון ואולי קצת מוגזם