English
hotels.co.il כל המלונות בישראל *8922 מוקד הזמנות

חוות דעת על מלון הרודס ים המלח

8.9 מ- 14 חוות דעת
אוכל ומשקאות
8.8
איכות החדר
8.7
נקיון
9.0
מיקום
8.9
תמורה למחיר
8.3

אהרן

07/03/20
8.0
אוכל ומשקאות
8
איכות החדר
8
נקיון
8
מיקום המלון
8
תמורה למחיר
8

חייבים להתחשב בשומרי שבת ולא לנסות לנצל אותם ולגבות סכום מופרז לעזיבה במוצ"ש.

נטליה

09/11/19
8.0
אוכל ומשקאות
8
איכות החדר
8
נקיון
8
מיקום המלון
8
תמורה למחיר
8

אהוד

12/09/17
9.0
אוכל ומשקאות
7
איכות החדר
8
נקיון
10
מיקום המלון
10
תמורה למחיר
8

יחס אדיב חדר ברמה טובה שירות מהיר ונעים

גישה לחוף לנכים או לאנשים עם מוגבלויות לדאוג למראה החיצוני של מבנה המלון (נראה ישן)

דועא

13/08/17
9.3
אוכל ומשקאות
8
איכות החדר
9
נקיון
10
מיקום המלון
10
תמורה למחיר
8

נגיש לאנשים עם מוגבליות מתאים למשפחה עם ילדים שירות נהדר עיצוב המלון, החדרים והלובי מרגיע ומשתלב עם הסביבה הקרבה לים כל החדרים פונים לים ,נוף מגניב!

רות

20/05/17
10.0
אוכל ומשקאות
10
איכות החדר
10
נקיון
10
מיקום המלון
10
תמורה למחיר
10

יחס חם, שירות מצויין, פקיד הקבלה מקסים ומאיר פנים.

אין

טימור

07/05/17
7.9
אוכל ומשקאות
7
איכות החדר
8
נקיון
8
מיקום המלון
8
תמורה למחיר
8

חדר וחוף

ארוכת בוקר

אודה

01/01/17
8.2
אוכל ומשקאות
9
איכות החדר
8
נקיון
8
מיקום המלון
8
תמורה למחיר
8

הניקיון

לתקן את השירותים בחדר

אורלי

08/12/16
9.4
אוכל ומשקאות
10
איכות החדר
8
נקיון
9
מיקום המלון
9
תמורה למחיר
10

ראשית הופתעתי מאוד מרמת השירות,מהירות התגובה של הצוות,וההקפדה על פרטים קטנים שעשו את ההבדל. החויה שקיבלתי תמורה מלאה עבור כספי עושה את החופשה למוצלחת ביותר. אין ספק שאחזור שוב להתארח במלון(במידה והמחיר לא יהיה גבוה משמעותית מאחרים). האוכל היה ברמה גבוהה ביותר צוות מבוגר מהממוצע במלונות אחרים שמקנה יתרון עצום על השאר,צוות שמבין את הלקוח,וזה בכלל לא פשוט. לכן הציון שלי מ1-10 10

למה לשנות דבר טוב? אין ספק שנותני שירות מבוגרים יותר הם הערך המוסף של המלון כל הכבוד

יאיר

22/07/16
10.0
אוכל ומשקאות
10
איכות החדר
10
נקיון
10
מיקום המלון
10
תמורה למחיר
10

אווירה רגועה ושירות מעולה עם יחס אישי

אסף

18/02/16
10.0
אוכל ומשקאות
10
איכות החדר
10
נקיון
10
מיקום המלון
10
תמורה למחיר
10

הניקיון והאוכל היו מעולים.

3 דברים מאוד הפריעו: 1. הרעש של המטוסים (מן הסתם אין לכם שליטה על כך). 2. בשעה מאוד מאוחרת בלילה, בסביבות 1:00 ניקו ליד החדר שסמוך אלינו או המסדרון. וזה ממש גזל את מנוחתנו. 3. הוילונות לא ממש אוטמים את החלון מאור השמש בבוקר, וזה מאד הפריע.

אפרים

10/02/16
9.4
אוכל ומשקאות
10
איכות החדר
10
נקיון
10
מיקום המלון
8
תמורה למחיר
8

היה פשוט נפלא! גם היחס של הצוות, גם האוכל ורמת האירוח. תודה!

IDO

25/12/15
9.5
אוכל ומשקאות
10
איכות החדר
10
נקיון
10
מיקום המלון
10
תמורה למחיר
8

עיצוב מאד צבעוני, מפואר, חגיגה לעיניים בכל פינה במלון! שירות אדיב ביותר, לא מציק אך איכפתי מאד ויעיל! ניכר כי הם משקיעים בכך רבות! ארוחת בוקר וערב - וואוו! מבחר עצום של כל טוב הארץ! לא משנה אם אתה טבעוני, קרניבור חובב בצקים או נמנע מגלוטן, כל אחד ימצא את מבוקשו ביד רחבה. ומדהים איך עם כזה מבחר עצום פשוט אין נפילות - הכל טעים! הספא - אומנם לא חריג במגוון המתקנים או בגודל שלו ביחס למלונות אחרים, אך בסך הכל חווייה מפנקת. אהבתי מאד את מסאז' הבית שלהם שעד רגע זה אני מרגיש בתוצאותיו, בר המיצים , את ההקפדה על הנקיון. והתרגשתי מהצורה בה הם מסייעים לוותיקים שבחבורה, ולמוגבלים פיזית. שאפו מיוחד על כך! איזור הבריכה והחוף - פנינה אמיתית, במיוחד בעונה רגועה זו של השנה! כמעט הרגשתי שאני בתאילנד. וגם חימום הבריכה החיצונית ל-26 מעלות בדצמבר לא מובן מאליו בכלל! לסיכומו של דבר, מלון הרודס מבין היטב הן את השפה המקומית בסיפוק צרכיו של התייר הישראלי המחמיר בדרישותיו, והן "גאווה ישראלית" לתייר הזר אנין הטעם, שמקבל כאן פינוק ברמות הכי גבוהות בעולם ואף מעבר לכך!

נקודת תורפה בולטת היא נושא המלתחות. בקומת הספא - מלתחה זעירה שבקושי מספיקה לשני אנשים. בקומת הבריכה, אומנם מלתחות גדולות יותר, אך סובלות מהזנחה ובעיות תחזוקה קשות, למרות שמשתדלים לנקותן. גם הגישה אליהן מאיזור הספא אינה פשוטה. בעייה למי שרוצה מקלחת לאחר פינוי החדר. המוזיקה בסביבת הבריכה אומנם נחמדה ובאיכות גבוהה, אך ווליום מאד גבוה בקביעות. לא מתאים לכולם, בטח לא כל הזמן. תנו מדי פעם קצת שקט. הבידור בערב מאד דל. לפחות באמצע השבוע בדצמבר. מוזיקת לובי יבשה ונטולת כריזמה, וקלישאות נוסטלגיות שפג תוקפן. לא עומד בסטנדרטים הגבוהים של המלון. נושא המגבות - יש קצת בלבול וחוסר בהירות, מצד אחד דורשים להפקיד "כרטיס מגבת" שיש לכל חדר, אך מצד שני לא תמיד יש מי שיחזיר אותו. בשורה התחתונה זה חסר משמעות מעשית, כי ממילא הם נדיבים במגבות ותמיד נותנים למי שמבקש עם או בלי כרטיס.

בר

12/08/15
7.0
אוכל ומשקאות
6
איכות החדר
7
נקיון
7
מיקום המלון
8
תמורה למחיר
5

השרות והצוות היה מעולה יחס היה טוב מאוד, האוכל היה לדעתי בנוני מאוד , וכמעט לא אכלנו במלון ,

דוד

01/08/15
8.3
אוכל ומשקאות
10
איכות החדר
8
נקיון
8
מיקום המלון
8
תמורה למחיר
7

האוכל היה פשוט תענוג, השירות מעולה אוירה טובה ונעימה .

חדרים קטנים מצריכים שיפוץ אבל בכללי נעים ונחמד.